سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

سلطان قلب ها

اولین های جوانه تازه

اطلاع از وجود جوانه تازه در.....سه شنبه 23 مهر 92 شب عید قربان   اولین شخص مطلع از وجودت بعد از مامان.....پدر مهربونت   اولین جشن کوچیک خانوادگی به افتخار جوانه....شام در رستوران خانه کوچک   اولین سفر مامان به همراه جوانه اش البته بدون پدر....سه شنبه 30 مهر تا 2 آبان 92 به مشهد   اولین مراجعه به پزشک زنان.....دوشنبه 6 آبان 92   اولین هزینه مالی برای جوانه تازه....پرداخت هزینه آزمایش تست بارداری به مبلغ 16.500 تومان. اولین سونوگرافی جوانه تازه در تاریخ 15 آبان ماه 92 زمانی که فقط 7 هفته و 4 روز داشت انجام شد. اولین احساس از تکانهای ظریف جوانه تازه اوا...
24 بهمن 1392

تصمیم برای خرید لوازم مورد نیاز (نمایشگاه کیتکس بهمن ماه 92)

سلام جوجوی من از روزی که متوجه جنسیتت شدیم با پدر تصمیم گرفتیم برای خرید لوازمی که نیاز داری قبل از عید خودمون را آماده کنیم.چون تبلیغات نمایشگاه کیتکس را دیده بودم با هماهنگی با پدر قرار بود 5 شنبه بریم که هم آرمان برنامه پنگول را که زنده در اونجا اجرا میشه را ببینه و هم ما خریدی کرده باشیم.متاسفانه پدر کاری براش پیش اومد و 5 شنبه به جمعه موکول شد.صبح جمعه هم که قول برف بازی را به ارمان داده بودیم و بعد از ناهار کمی استراحت کردیم و راهی بازار مبل ایران 3 شدیم.مسیر خیلی شلوغ بود و مردم از حالا در تدارک خرید عید نورورز هستند.یک ساعتی در راه بودیم و وقتی رسیدیم متوجه شدیم پنگول ساعت 1.30 اومده و تا 3 برنامه داشته و رفته و ما 5 رسی...
19 بهمن 1392

دختر نازم چشم انتظارتم

سلام  فرشته کوچولوی  مامان خوبی نازم.درست در نیمه راه هستیم.دیروز هم با ورود به هفته بیستم بارداری سونوگرافی را انجام دادم.هوا فوق العاده سرد و برف مختصری هم اومده بود و داشت پوره های ریز برف خودش را برای زیبا کردن هرچه بیشتر روز من بر روی سرم میریخت.سونو انجام شد.همه چیز خدا را شکر خوب بود.دکتر اندازه دور سر و بررسی ستون فقرات و مشاهده اندامهای مختلف را انجام داد.کف پا ...هر دو دست که مشت بود....صورتت از روبرو که فقط خود دکتر خوب تشخیص میداد و گفت چونت باریکه و شبیه من نیستی.....صدای ضربان قلب....شکل کلی بدنت را و ستون فقراتت همه را بهم نشون داد و بدونه اینکه من ازش سوال کنم خبر دختر بودنت را بهم داد. ...
14 بهمن 1392

سفر ما در هفته 18 و 19 بارداری

سلام جوجو مامان روزها داره یکی بعد از دیگری به سرعت می گذره.اما ماجرای سفر 8 روزه ما..... آلان که دارم این مطلب را برات می نویسم دقیقا در هفته 19 و 6 روزگی هستیم.فردا وارد نیمه راه خواهیم شد و هنوز مدت زیادی و  روزهای کمابیش سختی در انتظارمونه.اما ماجرا سفر اینطور رقم خورد که من و پدر با پیش فرض  اینکه تا مدتها بعد از به دنیا آمدن شما مسافرت کنسل هستش  و اینکه به تجدید قوا برای ورود شما نیاز بود تصمیم گرفتیم که به این سفر بریم.البته من کمی نگران بودم و با پرس و جو از دکتر و بررسی وضعیت خودم درست در روزهای پایانی دی بماه 92 برای رفتن مهیا شدیم.آرمان مدتها بود که از ماجرای سفر خبر داشت و کلی در موردش سوال میکرد....